Illusioner, drömmar och tankar


Sofia, Tisdagen den 3:e juni 2008 kl 14:20


Jag är ganska glad just nu.
Jag har tagit kontakt med en tjej som ville ha en ny bloggdesign. Och hon tycker att den jag håller på med är jätte snygg!

Hoppas att jag ”vinner tävlingen”. Det skulle varit väldigt roligt att se min design på någon annans blogg. Kanske skulle det leda till någonting mer, att fler skulle vilja att jag designade deras bloggar?

Jag är så nervös, men allt jag vill just nu är att åka hem, spela igenom Reden utan fel, och sedan hålla på med hennes design tills mina ögon svider.
Det är så jag vill jobba. Det är så jag mår som bäst.

Jag vill så gärna tro att jag är duktig. Jag vill så gärna klara det här.
Det känns som om jag inte kan tro på att jag är duktigt förrän någon annan vill ha det jag gör.
”Wow! Jag är fruktansvärt avis på din talang ska du veta!” - Detta skrev hon i ett mail till mig, och jag undrar.. har jag verkligen talang för design?

Jag har två önskningar; att bli duktig och en uppmärksammad webbdesigner och att bli en duktig Musiker. Helst sång och gitarr. Jag ska ta sånglektioner i höst, och börja i en kör. Leta upp liknande människor, starta ett band. Och kämpa, kämpa.
Jag ska bli den personen alla vill se upp till och vara.

Jag måste göra något kreativt, annars tar jag mitt liv när jag fyller tjugosju. Precis som alla stora stjärnor.

Jag lovar.


Detta skrev jag som ni ser för 1,5 år sedan. Ganska kul att se vad man tyckte och tänkte då. Nu ska jag laga mat, kyckling, wok och potatis. Mums!

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: tack tack, gillar den med . hon var inte berädd när jag tog den men det kanske är det som gör den bra .



Du är GRYMT duktig på desigen låt INGEN säga något annat <333

2009-11-04 @ 17:20:59
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Siri

du är jätteduktig på design ska du veta! Grym! :D Får man undra hur det gick med bandet? :)

2009-11-04 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0