Ich bin hopplös

Jag stod på Coop och hade redan innan bestämt att jag skulle undvika videoavdelningen. Men så går jag runt och sjunger med till Tokio Hotel och vipps så befinner jag mig på videoavdelningen. Under tiden som jag står och svär inombords medan jag kollar igenom utbudet hittar jag något jag letat efter mycket länge. Nämligen Monty Pythons Holy Grail. Helvete, tänkte jag och rafsade åt mig Dirty Dancing (2 för 99) också och gick mot utgången.

Dagens inköp blev alltså 2 filmer, bacon, creme fraiche och ett par pjucks (nedan). Jag är några hundra fattigare, men inte helt olycklig.

Nu ska jag laga mat mit Alex. Jag glömde äta förut och även om jag inte är hungrig så måste jag äta. Det blir i alla fall tacos, så vi ska dra till konsum nu.

Kan det inte vara den 25e idag?


Sjukt dålig bild, men ni vet nog hur dom ser ut. Alla har typ sådana och jag är ju flera år efter. Men det gör dom inte mindre snygga för det (ja, det är sådana skor som du har Annis). Jag känner mig inte så lång i dom heller, vilket är ett stort plus.

hörs senare. Ciao!

Kommentarer
Postat av: LINA*

SKORNA <33333

2009-11-20 @ 22:05:07
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: mariana DG

ååh snyyga & galet fin blogg design

2009-11-22 @ 11:51:00
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0