Frukost.

Ibland kommer jag på mig själv med att sakna att äta frukost.
Det är inte det att jag inte vill, utan jag kan inte äta frukost. Jag mår helt enkelt illa om jag äter någonting två timmar efter att jag har vaknat.

Jag har fått det efter pappa. Btw, måste ringa honom sen också. Det är ju farsdag idag.

Igår slog det mig att jag inte ätit på hela dagen. Jag gjorde iordning nudlar vid halv tio på kvällen. Inte för att jag var hungrig, utan för att jag tvingade mig själv.

Vi hörs senare, jag håller på att kolla på fjärde säsongen av scrubs, diskar och städar. Välbehövligt kan jag säga..

Kommentarer
Postat av: Emma-Liisa

jag kan inte heller äta frukost, eller det varierar. Men inte när det är en skolmorgon, då är det för tidigt :P haha

2009-11-08 @ 14:29:10
URL: http://emmamikkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0