Elin ♥

Hur många skulle förstå detta sms?
Och sen, krossar jag den med en hammare!! (något felciterad dock)

Inte många i min bekantskapskrets, men Elin gör det. Det är det som är så bra med henne. Citatet är i alla fall ifrån Kejsarens nya stil - en film som för övrigt borde vara med i 1001 filmer du borde se innan du dör. Disney filmer ligger mig väldigt varmt om hjärtat och jag citerar dom gärna och ofta.

Vi har samma humor och har alltid kul tillsammans. Även om vi bara sitter still på varsin stol och stirrar framför oss så har vi ändå väldigt kul. Vi är uppväxta tillsammans och hon är som en syster för mig. Jag skulle göra vad som helst för henne och jag vet att hon skulle göra detsamma för mig. Det är även med henne jag kommer upp med dom sjukaste idéerna, och hon hakar oftast på dom.

Hon är en av få som jag litar på utan och innan och det är alltid en trygghet att veta att hon alltid finns där när jag behöver henne, och att vi aldrig någonsin kommer att skiljas. Ett liv utan henne skulle vara så fruktansvärt tomt.

Hon är den bästa jag vet.

Men för att spara porto - kan jag ju förgifta honom istället (:

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2009-11-19 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0