Always be my thunder

Sitter med datorn i knät. Jag halvligger i sängen och det är ungefär i denna ställningen som jag har spenderat större delen av de senaste dagarna. Nu när jag tänker på det är det faktiskt lite sorgligt.

Jag håller på att försöka få ihop en fin spellista i spotify som ska gälla för December. Har lyssnat på Opeth's skiva Damnation, större delen av kvällen. Martin kom över med en skiva och lämnade kvar den här. En väldigt mysig skiva. Jag gillade den.

I dag fick jag ett mail ifrån cdon också. Thåströms nya skiva kommer att ligga i min brevlåda imorrn. Love it.

Jag har vart i skolan idag, och vi skickade in allt material till tryckeriet. Det är alltid lika spännande att se hur ens saker blir när man har det i näven. Ska bli kul att visa er också. Det blev riktigt, riktigt bra faktiskt.

Imorrn ska jag och Alex ta sprutan mot svininfluensan. Vi lyckades övertala Andy att gå med också, och jag ska kolla upp mina utslag som börjat ploppa upp över min kropp.

Imorrn ska jag på min första föreläsning på tre veckor. Jag är nöjd.


Don't try to fix me I'm not broken
Hello, I'm the lie living for you so you can hide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0