It's friday - I'm in love!

Jag åker ner till bröderna i Göteborg och kommer hem på söndag kväll igen.
Hoppas på bättre väder så att man kan vara ute mycket och åka båt och sånt som vi gjorde sist.
ikväll ska jag och daniel kanske på bio. viktor är på fest i hemtrakterna och kommer till götet imorrn.
på söndag kommer mams och paps ner också och vi ska åka och se på någon fästning någonstans.
Har alltid älskat fästningar och slott enda sen jag var liten. Det har alla i min familj gjort.

Jag kommer tyvärr inte att ha tillgång till dator - kommer jag att överleva? - om jag inte åker hem till viktor men han bor så himla off så det gör vi knappast. dessutom luktar det avlopp hemma hos honom.

Nästa vecka blir det till att plugga stenhårt!
Jippie....


Ha en bra helg så hörs vi igen på söndag!
küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0