Jag är kär i min frisör.

Jag skulle fasen gifta mig med henne om hon hade frågat mig.
Det var så klart inte meningen att jag skulle klippa mig idag. Men Anna gick och klippte sig och jag hittade frisyren i mitt liv i en tidning så jag kollade med dom om dom hade en tid ledigt (Alex har en grym övertalningsförmåga ibland!). Till en början hade dom inte det, men efter någon halvtimme kom frisören i mitt liv och sa att hon kunde hjälpa mig. Hon fattade precis hur jag ville ha det, och hon var precis en sådan frisör jag alltid velat ha. Hon pratade inte skitsnack med mig utan gjorde det hon skulle. jag har annars ganska svårt för att lita på frisörer men hon kändes bra redan från början.

När jag satt där i stolen for tankarna "vad i helvete håller jag på med" och "Vad fan gör hon?!" flera gånger igenom mitt huvud. Men resultatet blev helt hundra, även fast jag såg ut som ett skatbo i huvudet ett tag. Jag klippte upp det väldigt mycket och det kändes som att halva mitt hår försvann, även fast det fortfarande är riktigt tjockt (:
Anna blev också super fin!

Vi stack ut till A6, anna skulle jobba och jag och alex gick omkring lite. jag shoppade en klänning (ja, det är sant!) och lite småprylar som jag ska ha ikväll. Det blir utgång. Eller ja, förfest hos alex i alla fall. Taggad som attans för en gångsskull.

Var på as dåligt humör och det gick ut över stackars alex och anna. jag fick tydligen grym dialekt (västgötska) och anna kunde inte sluta skratta åt mig. det gjorde mig ännu mer irriterad.

Här är i alla fall lite bilder.

Ska färga det också. Eller ja, Alex och Anna ska färga det.
Måste hitta en färg som inte ger mig utslag bara, någon som har ett pra tips på en färg som är skonsam mot huden?

En bra Sofia frisyr. Bara att rufsa till det lite på morgonen så är det perfekt!
Nu ska jag käka!

Min frisör, om du läser detta, så är jag villig att betala dig för att bo hos mig och fixa mitt hår varje dag. Ja, jag är till och med villig att lära mig laga  mat för din skull.


Kommentarer
Postat av: Kristine

Skitsnygg frisyr ju :D

2009-05-13 @ 18:49:38
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0