Fem saker ni antagligen inte visste om mig.

  1. Jag hatade det tyska språket fram tills jag såg filmen Gegen die Wand på Peace And Love för tre år sedan. Den är nu en av mina absoluta favoritfilmer och numera älskar jag det tyska språket.
  2. Jag läser alltid - alltid - den sista sidan i en bok det första jag gör innan jag börjar läsa den.
  3. Jag är rädd för hundar, getingar och hästar.
  4. Jag kan inte äta lever, bruna/vita bönor eller ananas, det finns inte i min värld.
  5. när jag gick i femman sa sjuksystern på vår skola att jag inte skulle bli en centimeter över 1.65, idag är jag 1.80. Skillad tant det där ;)
Ska upp tidigt imorrn så nu ska jag sova.
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0