Wiggle jiggle, yellow middle - that's the best of what you are!

Morrn. Anna - jag har ringt.

Jag börjar klockan tio med en Flash föreläsning. Den slutar 11.45, så ska vi ner till gymmet och sen ska jag hem till Alex och ordna flash till min dator. Börjar känna mig lite stressad nu eftersom jag inte börjat på hemsidan och den ska vara klar om tre veckor..

Sen igår har jag gått runt och nynnat på denna hemska låten:

I love eggs. En film som gjordes i hopp om att få barn i korea att börja äta ägg.
Det är så klart Anna som har tipsat mig om den.

Här är den fantastiska texten också:
Eggs, get your eggs here! Fresh and white eggs are here!
Wiggle jiggle, yellow middle, thats the best of what you are.
White and tender, surrond the center, cozy sitting in a crackling shell.

Viatemns and minerals in you.
Oodles of the protiens, too!
Oodle doodle!
Popular and perfect and so complete in every way!

I love you eggs eggs!
Come into my tummy, oh so very yummy.
Crack, crack, crack!
Chipa chipa away your shell and come to me!

Get your eggs!
I love you!
Fresh Eggs!
I love you!
White eggs!
Really really love you so!

Eggs fresh white eggs.
Eggs I really love you like the sky~ above!
Eggs are the best!
I love you!
Fresh eggs!
I love you!
White eggs!
Really really love you so!

Eggs freshwhite eggs!
365 days I really love you so!
I really love you so! mmm! Yummy!

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: Den boken ligger just nu brevid sängen, för att jag håller på att läsa den. Haha. Jag har bara kommit en liten bit in i boken, men den är bra änsålänge! :)

2009-03-10 @ 14:05:47
URL: http://jessicaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0