In der datasal

Föreläsningen slutade tidigare. Han hade inte så "mycket" att gå igenom. Jag, Alex, Nadia, Anna och Andreas satt som frågetecken hela föreläsningen, och självklart fick jag världens fnitteranfall som smittade av sig på anna och alex. han blev tvungen att ta en paus "så att dom får fnittra av sig här framme". Det jag började skratta åt var att han skrev annanuser i kodmallen. Ja, jag var sjukt trött - och är det iofs fortfarande. Vi sitter och väntar på att andreas och nadia ska komma så att vi kan börja med projektet. sen ska jag hem och äta och packa om min väska, och sen så sticker jag hem till mor och far. Ikväll är det Sveriges Värsta Bilförare. Glöm inte det!

Alex berättade för mig förut att dom har trådlöst internet på swebuss bussar - sen när då? Det är ju sjukt bra, då en fyra timmars bussresa väntar mig nästa torsdag. Nice, nice!

sötnos (:
btw, jag skulle lätt dansa som en galning för den pengasumman!

Kommentarer
Postat av: Elina

Sveriges Värsta Bilförare in my <3 Så jävla kul! HAHA

2009-03-06 @ 17:20:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0