Always be a good boy, don't ever play with guns. But I shot a man in Reno, just to watch him die.

Ja, jag kan inte sova, så nu sitter jag och slösurfar och kollar på Walk the Line. Har lyssnat på Johnny Cashs sista skiva som han spelade in: American V: A Hundred Highways, som är en av mina absoluta favoritskivor. Mitt favoritspår är utan tvekan nummer fyra och tio: If you could read my mind och Rose of my heart. Två låtar som är värda att lyssna på. If you could read my mind är skriven av Gordon Lightfoot, och det är orginalet jag har länkat till. Rose of my heart har Hugh Moffatt skrivit, och Cashs tolkningar av dessa låtar är bara oslagbara.

Natt..
Because you're mine, I walk the line.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0