Tokio Hotels nya hemsida.

Hade helt glömt att den skulle upp idag. Men var inne på leos blogg, och blev påmind. Det gör ont att säga det.. men vid den första anblicken så kan jag faktiskt säga att... jag gillar den inte.. Jag har ganska svårt för flash sidor. Jag gillar dock bakgrundbilden, men det är väl typ det enda.. tyvärr.. men man får väl ge den en chans, den är ju inte riktigt klar ännu, aight? Dessutom ska jag kolla på den imorrn igen då jag inte är trött och irriterad :P

Guten nacht!



EDIT: 090602 Kl: 10:51
Okej, vid en närmare blick på hemsidan så kan jag nog konstatera att jag gillar den bättre än igår och att jag gillar den betydligt mer än den andra. Den nya är snygg. Men jag gillar inte övergångarna mellan sidorna. Men den är enkel att förstå, och det är bra. Me like!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag tyckte den var skitsnygg, men håller med om att för mycket flash är irriterande. Speciellt med hemsidor många ska vara inne på samtidigt, som denna.

2009-06-02 @ 09:50:58
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Haha nooo det var en tjur. ^^



I know, därför gick jag inte in när alla sa att den skulle komma upp. Det var inte så smart av dem att ha en countdown... Countdown+TH-fans=Websitedown

2009-06-02 @ 11:37:26
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0