Still alive and kickin'

"Vi blev uppdelade i lag, med en kille och en tjej i varje. Jag kom med Kent. Det var ölhävartävling. Kent gillar inte öl"
Jag skrattade och skrattade när mamma berättade det. Hon är ganska bakis idag, jag har inte pratat med pappa ännu, men jag antar att han inte mår så bra han heller. Det är så kul att se. Jag är inte alls skadeglad av mig, nej, absolut inte!

Igår stack jag in till stan och spelade minigolf. Jag förlorade fett mycket. Jag fattar inte hur jag kan vara så dålig på lätta banor och überbra på svåra banor. Hur går detta ihop? Jag och Charlotte stack till McD och köpte varsin marängsviss (hur stavas det?) och den var helt okej! Inte så jättegod som alla säger att den är, men klart godkänd!
Sen kollade vi på Ally McBeal avsnitt, dom där Larry är med. Dom är ju bäst, och Robert Downey Jr är ju såå snygg (:

Idag är det nationaldagen och vi ska snart iväg till Götene. Elin och Lena ska spela någonstans och vi ska åka och lyssna. Blir nog bra.

Imorrn blir det Jönköping!

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA ANNA SOM FYLLER 20 ÅR IDAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0