RIX ÄÄÄÄÄFÄÄÄÄÄÄM!

Jag är så trött på den radiokanalen nu! Spelar samma musik om och om igen känns det som. BLÄ! Kan den inte bara gå och dö?

Jag och bror ska till Skövde och Mediamarkt när jag slutat. Guds gåva till oss dödliga. Kommer jag hem med något så får ni lov att skjuta mig.

Jag kommer nog evenutellt få ett telefonsamtal senare idag. Vad det handlar om är lite hemligt än så länge.
Men jag kommer berätta om det om det blir av. Håll tummarna för mig!

Midsommar närmar sig också, ska ni göra något kul? Ni vet väl att det vänder och bara blir mörkare och mörkare ute efter fredag? Kan ni tänka på när ni sitter i regnet och filosoferar :P
Det är i alla fall spikat vilka jag ska vara med. anja ska vara med också och det ska bli riktigt kul! har aldrig festat med henne förut.

Imorrn fyller min farbror år, jag tror att han blir 55 år, last gammal. Blir tydligen kalas för honom och min kusin som blir nio (!) om någon vecka. Fasen vad stor hon har blivit! Lätt att komma ihåg hur gammal hon blir eftersom hon är född 2000, tack och lov. Har noll koll på hur gamla mina andra kusiner är. Det finns folk som håller koll åt mig.

AH! Pappa fyller snart år! Shiet!

Nu pyser jag.
Hörs ikväll när jag är hemma igen!

+
solen
9 dagar kvar till Transformers 2 har premiär

-
telefonfobi

Kommentarer
Postat av: Mariam

Thank you dear! :*



Uscha just därför lyssnar jag så sällan på radio förutom P3 ;/

2009-06-15 @ 17:07:51
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0