Möblerar om!

God morgon gott folk!
Sitter nu på jobbet. Jag tänkte bara upplysa er om att jag håller på att möblera om kategorier.
Skapar nya och raderar gamla. För att det ska bli lättare att hålla reda på.
Jag bör bli klar med det ikväll, men bara så att ni vet.
Ha en bra dag, vi hörs sen.

hittade detta ifrån en gammalt inlägg:

Hjälp?
Om någon vet hur man gör för att få avståndet mellan kommentator headern och själva kommentartexten att bli mindre så får ni gärna tala om det för mig. Jag har jämfört kodmallar och pysslat med det i någon timme nu, utan att hitta vad jag gör för fel.


sånt som är superlätt idag, men som då var lite problematiskt.
inlägget var ungefär ett år gammalt :P

svarar på kommentarer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0