Lägga till varandra på bloglovin?

Vet inte hur många sådana förfrågningar jag fått de senaste dagarna, och jag tycker bara att det är jobbigt. Vad är det för mening? Jag fattar inte.

Jag följer ganska många bloggar insåg jag nu.. TH bloggar, samt mina vänners och bekantas bloggar, bara det blir ju iofs ett par stycken, men jag själv har inte så många som prenumererar på min blogg. Men de jag har är jag väldigt stolt över. För jag har inte tiggt om att dom ska lägga till mig, jag har påmint er, men ni har lagt till mig av egen vilja, och det är jag glad över. Man hoppas ju alltid på att antalet ska öka, men det får gör det i sin egna takt.

Nu är det lite fika. Ska ta ett äpple. Nom, nom!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

Hallo där, hoppas du har e n bra sommar, själv är man uppe i norr nu. Kram!

2009-06-29 @ 11:21:55
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Kristine

Klart jag bevakar, gillar att läsa din blogg :)

2009-06-29 @ 15:12:06
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0