Kaos, kaos, kaos.

Anna kom hit förut och var helt virrig. Alex har halsfluss stackarn. 10 pers minus till festen. Anna har agerat festfixare och ringt och hållt på större delen av kvällen. Våra dräkter är klara och jag ser ut som en barbapappa i min, men jag kan leva med det. Bilder kommer, jag lovar. Detta får ni bara inte missa! haha

I alla fall, alex sötnosen är som sagt sjuk, så hipp som happ så är festen flyttad till mig istället. Jag har egentligen inte så mycket att säga till om. har bäst festläge efter alex och fredde så då föll det sig naturligt. anna är verkligen en klippa, jag fattar inte hur hon pallar ibland.

Trots allt så mår jag så otroligt bra just nu. Jag har lite dåligt samvete över saker som jag inte ska ha dåligt samvete över, men det ligger i min natur. Jag har planerat lite saker jag ska göra i sommar: åka till liseberg, åka till helsingborg en sväng, få hem anna och alex till lidköping, träffa min vän andré som jag inte träffat på flera år, dessutom ska jag ju på läger första veckan i augusti och få gratis mat i en vecka. NICE.

Jag ska jobba nästa vecka! Några dagar i alla fall, har nog jobb för hela veckan och det är ju super! Snart är det midsommar också, och jag hoppas att miss charlotte har köpt min klänning som jag bad henne göra. hm..
nu ska jag dricka o'boy och göra klart ytterligare en design.
God natt, så hörs vi kanske imorrn om jag hinner, måste hjälpa anna hela dan. Fest på kvällen.
Om inte, så hörs vi garanterat på lördag. Küss

skatteverket kan ju bara ta och köra upp något någonstans.

Kommentarer
Postat av: hanna

uschdå, jobbigt :(

2009-06-11 @ 23:03:33
URL: http://hnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0