Jag älskar Charlotte.

Ja, hon räddade mig idag. Hon är tydligen skyldig mig 500:- för en P!nk konsert. Det hade jag totalt glömt bort. FY VAD SKÖNT!

Jag är som sagt hemma hos mams och paps nu. lillebror är också här. ganska skönt, men jag kommer snart att tröttna. jag känner mig. jag ska i alla fall tillbaka till jkpg i helgen. nästa fredag är det maskerad, och vi ska sy våra dräkter hela nästa vecka. stressigt, som vanligt, men det vore ju inte vi annars.

min bror är ett riktigt glidarbarn har jag kommit fram till. ni skulle bara höra honom prata just nu, det är helt stört..
har ätit som en tok idag. anna kom hem till mig i morse och vi hann se två filmer innan jag begav mig till tåget. jag åkte hem till charlotte och där blev jag sedan hämtad av lillebror.

min pisse är inte hemma, men hon kommer väl hem när hon känner för det.
nu är jag proppmätt och jätte trött. men nu är det scrubs på tv.
imorrn ska väl vi nog in till stan. jag måste till banken.
god natt. küss

jag lovar att jag svarar på alla kommentarer imorrn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0