I tried to reach for you, but you have closed your mind.

Jag är helt slut i hela kroppen. Jag orkar ingenting just nu. Vet inte varför det är så, men så är det.
Var i alla fall i stan förut och köpte två pocketböcker och en bikiniöverdel på gina tricot. fick en ful stor väska på köpet också. En strandväska, som iofs alltid kan vara bra att ha.

Jag har precis varit ute och åkt vespa med min mor. men det började regna och bli svinkallt, så vi var inte ute så länge. trist. just nu sitter jag och kollar på mamma mia. men jag ska snart röra på mig och antingen gå ut och gå eller bara göra något annat. orkar faktiskt inte sitta vid datorn, hör och häpna!

Imorrn ska jag jobba i några timmar! Lite pengar blir det även om jag bara är timanställd.
Ska bli kul att träffa alla på jobbet igen.

nu ska jag äta en banan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0