Hemma i Jönköping!



Alltså, min lägenhet är så fruktansvärd tråkig. Jag vill bara göra om den helt och hållet. Eller nej, men jag vill införskaffa mig snyggare möbler, häftigare prylar.. Har varit på IKEA med mams. Det blev lite smågrejer (bland annat assecoarhållaren som ni ser på bilden ovan), och en ram till min pingvintavla. Jag måste måla ramen svart. Ni ser ju hur det ser ut, det håller inte. Jag vill ha mer halsband och armband och ringar. oj, oj, oj..

Medan jag lagade mat så sysselsatte sig mamma med att hänga upp min Dalí tavla, och min pingvintavla. Hon tog sig även friheten att slänga min blomma som varit död sedan i februari. bättre sent än aldrig tänkte jag.

Såg lite på MTV Movie Award förut, och jag måste bara säga: Jim Carrey är ju helt underbar. Fy vilken kul människa. Han är en av de roligaste jag vet - utan tvekan!

Herregud vad tyst det är här. Det är helt sjukt. Är det lagligt att det är så här tyst?
Nu ska jag käka lite mackor och DRICKA O'BOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0