Hello Leute!

Hoppas att allting är bra med er och att ni har minst lika bra väder som oss. Det är soligt, men kommer nog inte vara det länge till. Jag ska in till la stada snart. Hämta upp elin och sen åka till charlotte. jag ska kolla på - hör och häpna - fotbollen! Jag trodde aldrig att jag skulle skriva något liknande, men det är sant. Sverige spelar och jag vet inte ens vilka dom spelar mot. Eftersom den börjar åtta, så måste jag bege mig nu. Ha en bra kväll, vad ni nu tar er för!

Küss mich - In Extremo <3




låt just nu: machs doch - nena
fy vad hennes nya låtar är dåliga! tacka vet jag gamla nena!

Kommentarer
Postat av: Maddz

Awh vad söt du är =)

Det är en ganska stor grej, så nu sätts alla verkligen på prov alltså =O

Vi får se hur det går =)



<3

2009-06-06 @ 22:58:42
URL: http://jinxchan.blogg.se/
Postat av: MIRRE

Küss mich a la RAMMSTEIN! <3

2009-06-07 @ 15:59:17
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0