Hello leute!

Hoppas ni mår bra idag och inte är för bakfulla (:
Jag är faktiskt lite friskare idag. Förkylningen försvann igår, men hostan och det ständiga kliandet i halsen är dessvärre fortfarande kvar.

Jag hade jätte kul igår i alla fall. Skönt att vara hemma på hemmaplan och träffa alla underbara människor! Jag åt världens godaste potatisgratäng.. åh.. den var såå god att jag höll på att dö.. Jag lyckades med mitt smink igårkväll också, men fick inga bilder eftersom jag glömde kameran - typiskt mig.

Jag och Anja fick vänta i källby i en timme på bussen. vi hade kollat fel i tidtabellen och läste på fredag, när bussarna i själva verket gick som lördag. Hur ska vi veta sånt?
Den bussen vi trodde skulle gå, gick som sagt inte, det gick inga tåg och vår skjuts blev försenad. Vi anlände till Elin en timme senare än beräknat, och jag fick stressa där, som vanligt med andra ord. Tack och lov missade vi inte bussen tillbaka till källby igen, det hade ju varit det ultimata annars. Men jag och Anja höll humöret på topp, mot alla odds :D

Under kvällen hängde jag med Markus och Hagge hem till hagge för att hämta lite mer dricka. Jag var borta i 40minuter. Under dessa 40 minuter spårade vissa människor ur. Då var klockan runt elva på kvällen. Trots det, så hade jag väldigt kul!

Nu ska vi städa lite i huset, mamma och pappa kommer hem imorrn efter en vecka på kusten, så då är det bäst att det ser någorlunda ut här i alla fall. Vi hörs senare under dagen/kvällen.


Charlotte, Elin, Anja och Patrik var på G.
Foto: Sandra Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0