Hello, I'm Johnny Cash.


Sitter och ritar på en illustration som jag började med för en halvtimme sen. Det är sjukt hur fort det går nu om man jämför med i början. Det är i alla fall en ny illustration på Bill. Ifrån samma tillfälle som denna. Jag upptäckte precis att jag löste ett problem som dök upp på precis samma sätt förra gången utan att jag kollade på den bilden, ganska kul faktiskt.

Jag blir nog klar om en halvtimme-en timme och lägger kanske upp den idag eller imorrn.. Neh, nu bestämmer jag att jag lägger upp den imorrn. Så att ni har något att se fram emot (: Jag skriver nog inte mer idag, ser att klockan har tickat på fortare än väntat, så jag önskar er alla en god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0