Haha!

Jag och min bror var och handlade mat förut. Då kom vi in på Tokio Hotel. Vi började diskutera om bandet var ett emo band eller inte. Jag var emot och min bror var för. Som vanligt citerade han en låtrad ut By your side. "No one knows how you feel". Då sa jag att han bara tyckte att dom var ett emo band bara för att bill ser ut som han gör. Jag frågade honom om han visste hur någon av de andra i bandet såg ut och då svarade han följande.
"Ja, en är tjock och har långt hår" (Georg)
det fick mig att brista ut i gapskratt. det lät så himla roligt när han sa det.
"och hans (bills) tvilling har dreads.."

haha


tjock och har långt hår *LoL*

Kommentarer
Postat av: lina*

HAHAH en polare till mig beskrev bill med som tjock i dag xD

scary

2009-06-14 @ 22:27:22
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0