Fullt ös medvetslös!

Just nu på radion:
Please don't leave me - P!nk
någon mer än jag som längtar till november?

Sitter på jobbet och väntar på att gå på lunch. Det blir väl först om 1,5 timme, eller när pappa bryter ihop för att inget fungerar. Just nu sitter jag och ritar in datauttag och diverse ledningar och dosor och allt vad det nu är. Jätte kul, verkligen. Men helt okej, jag börjar ju lära mig (haha efter att ha arbetat här i två år så borde jag kunna lite) hur allt fungerar, och då är det 'roligare'.

Ha precis anmält mig till lägret i sommar - igen. Har gjort det typ tre gånger nu, vet inte vad dom håller på med egentligen. Helt kaos verkar det vara. Wonderful. Ikväll verkar det som att jag ska ner till källby på fest. Vi får väl se hur det blir med det, beror på om jag får gå ner eller får skjuts.

Nu blir det tydligen pizza idag istället för vettig mat, det har blivit sjukt mycket sånt också det senaste (icke vettig mat alltså). Jag lovar att skärpa mig nästa vecka. Jag får ångest bara jag tänker på't.
Hörs senare, när jag kommit hem!

Bra tidsfördriv, alla bilder är ifrån samma tillfälle - Live i Paris 09.03.2008:

strike a pose!


det är något visst med gitarrister, eller hur? (:


nom, nom! ge mig.


söt gustav bakom sina trummor (:

Alex och Anna, uppdatera era bloggar för helvete! Detta håller inte!
shit vad jag måste pissa..

Kommentarer
Postat av: Egona

Hihi :D



Tack så mycket Sofia! Ta god tid på dig, skynda inte med det och så. Gör när du orkar och vill bara! <3

2009-06-05 @ 14:22:28
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Svar: Jo, jag har läst det. :) Har nog läst alla dina TH-inlägg, haha - love them!

Ja! Hade kunnat skriva minst lika mycket till kändes det som.

Jag har verkligen också den känslan angående fansens kärlek till TH. Något utöver det vanliga. Och Tokio Hotel själva är ju så speciella, så det känns som att de inte bara kan vara speciella i mina ögon, utan de är speciella. Det verkar också som att nästan alla deras fans har någon särskild kompling till bandet som gör dem speciella för just dem. Ja, jag vet inte, de är magiska.

2009-06-05 @ 17:49:21
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0