DET ÄR VARMT!




Fy! Sitter i alla fall vid min dator nu och pillar på en design, som förhoppningsvis blir klar idag.
Ska snart ner till sjön, det är sjöscouting idag och jag ska få ordning på vår katamaran.

Detta är den absolut roligaste segelbåten. tänk er själva att stå så där, snacka om adrenalinkick. Det pirrar i hela kroppen, och man vet inte riktigt om det kommer att komma en vind och ta tag i båten, så att man tippar över, eller om man klarar sig denna gången också. Eller ja, skickliga seglare kan så klart avgöra det, men så duktig är jag inte (:

Jag och min kusin ska nog se till att segla lite i helgen tror jag. Jag har saknat det. Jag älskar att vara på sjön, det är bland det bästa som finns. Visst har jag vält en massa gånger, men det har en charm i sig.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Yay TH-Tshirt ^^

2009-06-27 @ 16:08:59
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0