Grattis bloggen! (:

(helt plötsligt känns det fel att publicera detta idag. Jag skrev detta förra veckan, men det är ju ändå idag bloggen blir två år..)

Idag fyller min blogg två år! Tänk vad tiden har gått fort! Många inlägg har flytit förbi och många, många designer har passerat. Både bra och dåliga.

Jag har skrivit nästan varje dag i två år, det var mer än jag trodde när jag först startade bloggen, och visst har jag haft planer på att lägga av - många gånger, senast igår faktiskt. . Jag hade ingen aning om vad den skulle handla om, eller hur den skulle utvecklas. Jag funderar på vad det är som har fått mig att fortsätta mitt bloggande, och det är främst min kreativa sida som har fått det att funka. Då och då kommer det kommentarer som bara gör det ännu roligare att fortsätta och skapa och skriva. Det är ju trots allt ni som får mig att fortsätta. Att ni gillar det jag gör, värmer mitt kalla hjärta.

Tack ni som hängt med mig ett bra tag, och jag hoppas att ni hänger med mig ett bra tag till!
küss!


min absoluta favoritheader, som jag hade någon gång under våren förra året.
Vilken gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Den Sweeney Todd-bilden var grymt snygg!



Svar: Hehe jo jag misstänkte det. Men jag tänker starta upp den vid sidan av och mestadels bara lägga ut (annorlundare) kläder. Så, kul att du gillade den! :D

2009-06-26 @ 14:54:48
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: MIRRE

Grattis!! ;)



Vad snäll du är, fina kommetarer du ger! du är fin!! <3 tack, tack!! :)

2009-06-26 @ 15:10:42
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0