<3

kul att komma in och se att man fått en massa kommentarer. alltid lika kul.
förlåt för att jag är lite off. men jag orkar verkligen inte. jag är så himla förkyld att jag typ bara sovit större delen av dagen. jag har precis vaknat efter att ha sovit i två timmar. huvudet skriker, näsan rinner och jag känner mig så otroligt svag. jag hatar att känna mig svag. Jag blev andfådd bara av att gå upp till trappan till vårt hus idag, och det är väl ungefär 15 trappsteg eller något sånt. illa, illa.

Igår började jag på en ny design, för utlottning (låter det bra?) och en till mig själv. Men jag kunde knappt hålla på i mer än tjugo minuter för jag orkade inte ens tänka. Det är jobbigt att vara så sjuk att man inte ens kan göra det man älskar mest.

Tokio Hotel och Rolling Stones har hängt med mig större delen av dagen, och hållt mitt humör uppe.
Nu ska jag gå och se på när min bror klipper gräset. Det blåser typ storm här uppe :P nej, kanske inte, men det blåser som sjutton i alla fall!

vi hörs nog lite senare om jag känner mig själv rätt.

 det går en film på tv idag som jag velat se hur länge som helst: Mannen utan öde, som bygger på Imre Kertész bok med samma namn. Han föddes i Budapest, Ungern och som 15 åring blev han haffad av SS och transporterad till det tyska koncentrationslägret Buchenwald, för att slutningen hamna i det polska koncentrationslägret Auschwitz. ni som är lika intresserade som jag av framför  allt förintelsen tycker jag ska se filmen.

SVT2 22:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0