We're going to eat pizza.

Sitter och väntar på att min kusin ska komma och hämta upp mig. Vi ska iväg till en vän som fyller (eller möjligtvis har fyllt, har inte så bra koll) år. Hon blir.... (men herregud.. jag känner henne ganska väl, det här är illa) jag tror att hon blir 21 (rätta mig om jag har fel). Nu blev jag osäker på om vi verkligen ska på en födelsedagsfest eller bara en vanlig fest.

Som ni märker har jag noll koll precis som vanligt. Jag vet i alla fall vart vi ska, och det är något. Ikväll är det inte jag som agerar chaufför, vilket känns lite underligt, utan det är som sagt Elin. Skönt att slippa ta bussen, blir bara en massa krångel när man bor 40 minuter (gång) ifrån närmaste buss.

Så här ser jag ut just nu:




Rock n' Roll - The Sounds <3
Wo sind eure hände (LIVE!) - Tokio Hotel <3
Temat är rosa, läder eller burlesk.

Bara det säger väl vilket svänggäng jag ska umgås med ikväll?
Eftersom jag inte ägt något rosa sen jag var typ fem år så kör jag på korsett, kjol, lilastrumpbyxor, illrött läppstift (jag vet: matchningen är slående), svarta ögon och läder acessoarer + mina älskade läderpjucks som endast är använda två gånger och som är supper sköna! Sen vet jag inte vilken kategori jag kan placeras under men jag satsar på prostituerad á la 1800talet.

Vi hörs imorrn, ha en fett trevlig kväll, det ska jag ha. Küss

I gave my heart to rock n' roll

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Fyfan vad fin du är!

Första bilden var mmmmmhwa.. <3

2009-07-24 @ 22:41:38
URL: http://miirre.se
Postat av: Mariam

LOVE handsken! I want one too, har letat efter en sådan aslänge! ;/

2009-07-25 @ 16:25:31
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0