tatueringar

jag har äntligen kommit på vad jag ska tatuera in. nu har jag bestämt mig. efter sommaren ska jag boka tid. det blir en för tidigt 23års present till mig själv. den kommer i alla fall att hamna på handleden och det är en tatuering som kommer att påminna mig om att finnas kvar hos mina nära och kära, att jag är omtyckt för den jag är, och för att jag äntligen är tacksam för att jag lever. Det kommer att bli så bra.

(älskade verkligen denna!)

Har ni några tatueringar?

Dagens låt: Wouldn't it be nice - Beach Boys

Kommentarer
Postat av: Kristine

Nej, men jag längtar till den dagen då jag ska skaffa en :)

2009-07-12 @ 09:59:50
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0