Syster Kaos

Jag vet inte vad det är med mig. Men jag mår jätte dåligt. Detta är inte okej. Att jag ska på läger på lördag och inte har en blekaste aning om hur jag ska ta mig dit kan nog bidra med en del. Och att jag inte kunnat sova eftersom jag börjat drömma mardrömmar igen.

Jag har i  alla fall fixat så att fyra pers kommer till lägret. Men jag måste fixa åt mig själv också. Det gjorde jag precis. Jag är ett geni. Tack och lov, det löste sig. Men jag kommer att komma dit två timmar efter alla andra och ha två timmars väntetid i Göteborg, men jag kan träffa min bror då så det är nog lugnt. Nu ska jag försöka packa ner det sista så att jag inte har så mycket att göra imorrn.

Imorrn kväll var det tänkt att jag skulle ut med Charlotte, men jag kommer inte ha råd till det nu när jag får betala resan hela vägen till strömstad och inte få någon reseersättning. Dåligt!

Vi hörs imorrn istället när jag förhoppningvis mår lite bättre.
Jag måste tvinga mig själv att gå och lägga mig nu. Kommer nog att sova gott i alla fall, jag är helt slut.

/S






Kommentarer
Postat av: katta

hoppas att du mår bättre snart!



sv: haha vf inte? :P

2009-07-31 @ 01:17:04
URL: http://rockhardfucksafe.blogg.se/
Postat av: zizi

Sv, ja den första har jag ju som tatuering den är min favorit :)



Tråkigt att du mår dåligt :/ hoppas du känner dig bättre snart.

Jag gillar din tröja, btw :)

2009-07-31 @ 10:10:07
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0