Sjuk?

Säg inte att jag håller på att bli sjuk. Det vore inte helt okej!
Jag är helt seg i huvudet, men jag tror nog mest att det beror på att jag suttit nonstop framför en dataskärm i två dagar. Plus att jag sovit dåligt.

Imorrn ska jag som sagt till Jönköping, och Good Charlotte följer med. Ska lämna kläder och hämta lite ömtåliga kläder. Sitter och kollar på Simpsons, väntar egentligen på Family Guy som jag personligen tycker är tusen gånger roligare.

Ska ta något att äta, och lägga mig i tid ikväll.
Vi hörs imorrn!


Gimme Freddy!

Kommentarer
Postat av: Alex

Vavavavava VA?! Vad är detta?! NÄR KOMMER DU HONEY? :D

2009-07-28 @ 23:24:17
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0