Morrn, morrn!

Är riktigt trött, som vanligt, haha.
Var en seg dag igår och jag var trött större delen av dagen, men jag hade riktigt kul på liseberg. Var länge sen jag var där.
Åkte nog allt som gick att åka, balder och kanonen är fortfarande favoriter helt klart. Och Lisebergsbanan, har alltid älskat den och kommer alltid att älska den.

Vi trodde att vi skulle missa tåget hem, för pendeln var försenad för att någon idiot hade tryckt på nödstoppknappen! Varför gör man sånt?
Oh, var på Barbarella också och bytte smycken. En kortare stav samt en större ring till min helix. Så nu hoppas jag att den kommer att läka bättre.
 Varför är alla piercare så snygga, och så sjukt trevliga?

Nu har pappa vaknat till liv så jag måste gå, ska ju till jobbet nu.
Vi hörs senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: zizi

Ja, jag älskar dom också. Jag såg dom live ett par veckor innan jag åkte till Tyskland, dom är ännu bättre live! :)



Jag gillar din header! :D

Jag har forfarande inte hittat några bra bilder till min nya design.. hm. Det är svårt :/

2009-07-08 @ 09:59:21
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0