Men hallå eller?!

Vad vill solen? Nu strålar den som aldrig förr. Igår gick den i moln när jag kom hem. Okej då, jag hann ligga i hängmattan i ungefär tio minuter innan den gick i moln. Då är det skönt att ha ett litet fönster här på kontoret där jag kan sitta och titta ut på den fina solen. Om en timme är det dags att käka min medhavda risifrutti som får agera som min lunch idag. Oh yeah.

Btw, ni kan aldrig gissa vad jag drömde i natt! Jag drömde att jag var sökmotorn Google. Jag minns inte exakt vad drömmen gick ut på  om jag ska vara helt ärlig. Men den slutade med att jag blev galen och exploderade och alla blev helt förtvivlade över att jag inte fanns längre.

Bio denna veckan:
I morgon: The Proposal mit mami
Söndag: PUBLIC ENEMIES mit Sandra und Elin <3


Nom, nom

Kommentarer
Postat av: Egzona

Ooooh! PUBLIC ENEMIES!! svimma

2009-07-21 @ 16:29:11
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0