Meet Joe Black


Mys.

När jag såg denna filmen första gången tyckte jag att den var skit dålig. När jag såg den andra gången kom jag på bättre tankar. Jag har inte sett den på några år nu iofs, men kom att tänka på den nu, jag har ingen aning om varför. Den är vacker och jag grät första gången jag såg den. Det kanske man inte ska erkänna, men jag gråter sällan när jag ser film. Senast jag grät var när jag såg The Notebook för första gången, jag var på ett sånt humör helt enkelt. Den är också otroligt vacker.

Den första film jag någonsin grät till var Lejonkungen. Vem har inte gråtit när Mufasa dör?

Kommentarer
Postat av: zizi

Åh jag älskar Meet Joe Black. En av mina favoriter. Jag minns första gången jag såg den. Det var tillsammans med min mamma och vi grät båda två.



Den som inte gråter när Mufasa dör är inte mänsklig.

2009-07-29 @ 15:07:04
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Mariam

Åh jag har alltid älskat Meet Joe Black. Såg den för första gången när jag var jätteung, men var redan då väldigt fascinerad av den. Mycket intressant och vacker film.

2009-07-29 @ 21:08:57
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0