Lets have some fun this beat is sick, I wanna take a ride on you discostick.

Jag har haft den där låtraden på hjärnan större delen av dagen, och den vägrar att försvinna!

Jag träffade två av mina närmaste vänner förut. Erik och Niklas. Dom bor i Stockholm annars nu för tiden, men är hemma under sommaren. Jag har inte haft chansen att träffa dom förrän idag. Dom är verkligen underbara. Världens bästa människor, man kan inte ha tråkigt i deras sällskap och man kan definitivt inte vara ledsen.

Jag ska gå och lägga mig nu, ska ju upp imorrn.
Vi hörs imorrn, ta hand om varandra, ni är verkligen underbara.

(psst! glöm inte designutlottningen!)

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Aww babe!

Godnaaaattt <3 Ska inte gå in i väggen, lovar =)

2009-07-23 @ 23:06:55
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0