iPod

Ja, jag behöver verkligen en ny iPod. Den jag lånade av Anna dör efter fem timmar. Ungefär. Och den ska jag ta med mig nästa vecka. Jag kommer vara utan musik jätte länge. Inte okej!

Min stora fråga: Vad är det för skillnad mellan iPod och iPod Nano?
svaret: Skillnaden på iPod nano exclusive och iPod nano är att exclusive har en bredare, kortare design, en två tum stor QVGA-skärm och nya funktioner så som Cover Flow.

Jaha? Detta underlättade mycket.
Får nog bli en nano.

Hmm.. måste komma på en bra text som man kan gravera in på baksidan. Någon som har något förslag?
Jag gillar verkligen förslaget på hemsidan 'now you can finally carry a tune'.

Kommentarer
Postat av: zizi

För mig är det självklart vad jag skulle gravera in för text :)

2009-07-30 @ 17:58:46
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0