Hey Leute!

Läget so far?
Är hemma en snabbis för att äta, men ska snart iväg igen. Min farbror ska åka motorcykel till Skövde och frågade om jag vill med, och självklart vill jag det! Vi ska åka om en halvtimme.

Ikväll ska vi se ett band spela i Lidköping, jag har nämnt det förut. Dom heter Johnny Kask och gör svenska covers på Johnny Cash. Dom är riktigt, riktigt bra. Dom har lyckats att fånga Cashs texter så otroligt bra.Jag misstänker att många av er inte ens vet vem Johnny Cash var (vilket i sig är en stor skandal!)

Här är i alla fall ett litet klipp ifrån Johnny Kasks spelning i mariestad den 1:a Maj.
Sluten anstalt (Folmsom Prison)

Kommentarer
Postat av: Johnny

JK tackar för de vänliga orden! ;)



/Kram

2009-07-26 @ 03:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0