Happy face?

Okej, jag är på bättre humör än jag var igår, och jag ber verkligen om ursäkt för mina deppiga inlägg. Men så är det ibland.

Jag sitte på kontoret och ritar brandlarm. Spännande. Måste hinna klart idag, eftersom jag är ledig nästa vecka. Det regnar. Det öser verkligen ner!

Henrik Torehammar pratar just nu om Twilight på brunchrapporten. Han är så himla rolig!
"Jag kan hålla me dom att han är en mes vampyr. Vampyrer ska ju bara döda, döda surpla, surpla"

Ska träffa C över lunch nu. Hörs senare.

Btw,
Kolla in detta klippet. Det är samma brudpar som jag la upp på häromdagen. Nu går dom dock igenom en skilsmässa. Superkul! Jag älskar dom redan.


så fina

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Hahaha! Vilka underbara människor!

2009-07-31 @ 14:09:54
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0