Hallo Leute!

Vaknade tidigt i morse. Halv tio! Det är tidigt för att vara mig. Läste ett underbart sms ifrån Mirre med ett litet förslag om en liten miniresa! Och jag håller verkligen tummarna för att det blir av. Men jag vet inget förrän ikväll när hon kommer hem ifrån jobbet. Det gjorde mig otroligt glad i alla fall!

Jag och mamma åkte till Götene förut på vespan och gick runt på Järnia. Det är en klart underskattad affär. Dom hade jätte mycket snygga kläder och jag kom hem med en klänning och ett par byxor, som mamma så snäll sponsrade mig med. Vi åkte direkt ner till hamnen, där blixten hade slagit ner i en båt.
Vi såg blixten igår och sekunden efter kom det en hög smäll och vi misstänkte att det slagit ner i hamnen. Det såg ut som att båten hade fått en massa kulhål. Att någon hade stått inne i båten och skjutit genom skrovet. 11 hål hade dom hittat allt som allt när vi gick därifrån. Tur att ingen av dom var under vattenytan och att ingen sov i båten, hade kunnat slutat riktigt illa! Båten är nog skrot nu ändå, riktigt trist för dom.

Nu ska jag pyssla lite med en bloggdesign och photoshop. Ikväll ska jag agera chaufför åt mina föräldrar om min farbror och faster. Dom ska på kalajs. Hörs senare!


Jag börjar sakna Toms dreads allt mindre och mindre.
Han är riktigt fin på denna bilden.

Kommentarer
Postat av: Egzona

JA ELLER HUR!



Okej, jag ska berätta det till henne. :) Jag skcikar mail till dig sen om hur hon vill ha det och sådant.



:*

2009-07-04 @ 18:28:37
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: MIRRE - makeup artist

Hallå ja Tom! ;)

2009-07-04 @ 23:29:00
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0