GE MIG BERLIN!

Jag vill verkligen tillbaka till denna underbara stad som tog mitt hjärta med storm för två år sedan. Jag fastnar lätt för nya städer, men Berlin har jag aldrig tröttnat på. Ta mig tillbaka, bitte!


Photo: SiLvArT


Photo: *thesin


Photo: Kira87


Photo: BrandyBuck

Ett tips på en bra sida är DeviantArt.com, det är därifrån alla bilderna är hämtade, som ni ser om ni klickar på länkarna. Mycket inspiration finns att hämta där. Man kan även ladda ner penslar till Photoshop och Illustrator. 

Kolla runt på fotografernas andra bilder. Sjukt duktiga och väldigt vackra bilder. Dom är värda ett besök, eller två.
Jag är också medlem på Deviantart. Här hittar ni mig och alla wallpapers jag gjort i orginalstorlek.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Jag vill också verkligen åka till Tyskland, det är ett väldigt intressant land med dess historia. Har aldrig varit där. (Och så hade det ju naturligtvis varit kul att se TH's hemland ;)



Svar: Gör du så! (Fast Spring nicht-bilden blev inte perfekt, hans ansikte skymtar förbi fort mellan två klipp såg jag.)



HAHA! Han har fått mångas beskärda del av skönhet. :)

2009-07-03 @ 14:17:48
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0