Försenad..

Haha, försov mig idag, och pappa likaså. Det kommer att bli en seg dag på jobbet idag.
Varför sitter jag vid datorn? Jo, jag gick in på Elinas blogg för att kolla på Toms videomeddelande till oss fans. Jag visste att hon skulle lägga upp det, och mycket riktigt (tack för det!). Hans blogginlägg kommer upp på hemsidan idag, så då har jag något att se fram emot!
Nu måste jag sticka och borsta tänderna. Håller tummarna för Alex och Fredde också som har tenta nu på morgonen.

Vi hörs senare <3





loooking gooood!
bildkälla

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Åh TomTom! <3



Haha, jag har lagt upp animationerna nu. :) Jag använde mig av något som heter Total video converter. Nu kommer jag naturligtvis inte ihåg vilken sida jag hämtade det från, men jag sökte bara på google.



Hehe man kan aldrig kommentera inlägg med Bill för många gånger. ;)



Tack! Det hoppas jag med.

2009-07-03 @ 13:06:08
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: Elina

No problem :D Han har nu lagt upp lite mer i bloggen förresten ;D

2009-07-03 @ 23:13:10
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0