Nio saker ni kanske inte visste om mig



1. Mina favoriträtter är: gul ärtsoppa, pappas köttfärslimpa och lasagne.


2. Jag skulle egentligen varit född den 20 februari, men föddes fem veckor för tidigt.


3. Jag började bära svarta kläder när jag fyllde tretton, och har haft svart nästintill varje dag enda sedan dess.

4. Jag är näst kortast i min familj. Min mamma är kortast med sina 1.73, Jag: 1.80, Bror: 1.83, Bror: 1.89, Pappa: 1.92

5. Jag är väldigt bra på att komma ihåg namn och ansikten.


6. När jag var sex år gammal cyklade jag omkull och kunde inte tugga på två veckor. Pappa och min farbror körde in mig till sjukhuset. jag fick sitta i pappas knä med en handduk under hakan och en balja i knät, där jag spottade blod och tandflisor. Jag hamnade i en läskig sal och blev nedtryckt på en brits. Detta resulterade i sjukhusskräck, problem med knäna och ett fint ärr på hakan.

7. Jag ville ta motorcykelkörkort redan som fjortonåring.

8. Jag älskar allt som åker fort. Jag älskar motorcyklar, snabba bilar, snabba båtar och karuseller och har gjort det enda sedan jag var liten.

9. Under ett år drack jag inget kolsyrat över huvudtaget. Jag har inte druckit Coca Cola sen jag var sju. Jag gillar det helt enkelt inte och har nog bara druckit det tre gånger i hela mitt liv. Jag var en fantatjej. Nu (om jag dricker kolsyrat, vilket inte är ofta) är det cider och fruktsoda som gäller.



Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Åh motorcykel körkort pratade jag om redan som tolvåring och det är något jag fortfarande skulle tycka var helt fantastiskt att ha!



Svar: Hahaha ja :D Jag är på allvar rädd för att svimma faktiskt. :S Dem betyder så otroligt mycket för mig och det hade varit så överväldigande att stå framför dem. Jag kommer behöva någon som håller koll på mig, helt seriöst. Tänk om jag får en flipp och slänger mig runt halsen på Bill? Fast jag tror att jag antagligen bara stått där som en idiot, lett fånigt och inte kunnat få fram ett ord. :P

2009-07-24 @ 16:12:49
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: Megan Fox Fan

Sv: ja jag längtar oxå. Men mest till Jennifers body :D

2009-07-24 @ 16:19:49
URL: http://meganfox.blogg.se/
Postat av: zizi

sv: Åh jag vet, det är min favoritlåt just nu <3 Green Day spelar i Hamburg i början av oktober så finns det biljetter kvar när jag får pengar så köper jag en till den konserten :)

Kul att du ska se dom i Sthlm! :D

2009-07-24 @ 17:19:04
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: zizi

sv. Sittplats är inte dåligt :) jag har haft sittplats på båda mina THkonserter och jag är nöjd med dom ;)

Green day har jag inte sett förut så det ska bli riktigt kul.. om jag hinner på tag på biljett vill säga :/ och det finns bara sittplats kvar.

2009-07-24 @ 19:35:50
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0