Drömma

Jag har börjat att drömma igen. Mardrömmar. Jag sover i snitt fem timmar per natt nu för tiden. Men jag glömmer drömmarna direkt när jag vaknar. Ofta vaknar jag sittandes. Men ja, ja..


Jag vill ha en ny mössa. Jag älskar min grårandiga mössa, men jag vill ha en till. I exakt samma stuk fast svart. Är på jakt efter en så hittar ni någon så kan ni köpa den åt mig (:

När jag får pengar ska jag köpa ett armband jag har spanat in ett tag. Jag ska dessutom köpa lite andra prylar, men jag kan inte köpa det förrän i slutet av augusti!

Jag är inte bang på att åka iväg på TH's aukustiska spelning i slutet av augusti heller. Vore riktigt, riktigt skoj. Men man ska ju bara vinna en biljett, och det är väl inte så svårt?

I e.m ska jag hem till mormor, hon fyller år idag. Tror att hon blir.. nej, jag vet inte. Något på 70, 79 kanske? Ikväll ska jag och mami på bio (the proposal) tillsammans med hennes vänner. Är den filmen bra? Det känns som att den är lite småkul. Skulle jätta gärna vilja se bakfyllan också (heter den ens så?)

Nu ska jag jobba igen. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0