Bara en timme kvar..

allvarligt talat. denna bussresa har nog slagit rekord på jobbig bussresa.
jag åkte nio i morse ifrån götene till göteborg, där jag hoppade på bussen mot köpenhamn.

bussen var typ full och jag hamnade en intill en familj med två barn. Dom satt i sätena bredvid varandra och mamman pratade, nej - rättelse - skrek till pappan och vägrade hålla tyst. Ungarna skriker och sprang omkring i gången. Och dom ska ända ner till köpenhamn, vi har precis lämnat halmstad och jag har ungefär en timme kvar till helsingborg. Mamma mia.

JA nu börjar dom skrika igen och mamman försöker läsa vad jag skriver....
nästa gång jag skriver befinner jag mig hos M.

/S


Snygg Bill!!
nya bilder på toms blogg.
Nom, nom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0