Something sweet and something strong..


Kvinnan. Maja Ivarsson.
Jag diggar henne starkt. Har gjort det enda sedan the Sounds släppte Living in America. Jag blev helt förälskad i hennes röst. För något år sedan klippte jag mig precis som hon, och jag funderar på att skaffa denna frisyren igen. Jag älskar deras musik, den är riktigt medryckande. Anledningen till att jag började tänka på dom nu, var för att jag omedvetet satt och nynnade på deras låt Rock'n'roll. Dessutom gick jag in på Linas blogg och gjorde upptäckten att hon börjat lyssna på dom. Wonderful! De ska snart komma med en ny skiva också! Senast jag såg dom live var på Peace and Love 2007. Det har varit så dött på The sounds fronten ett tag, och ska jag vara ärlig så har jag saknat dom väldigt mycket.

Jag känner att 2009 kommer att bli ett sjukt bra musik år. Det måste bara bli det. Jag längtar till sommaren och alla utomhuskonserter jag förhoppningsvis kommer att gå på. Året har fått en seg start på musikfronten, men å andra sidan brukar januari inte vara någon höjdarmånad på någon front över huvudtaget. Jag längtar tiill mars/april, då händer det en hel del inom musiken. I alla fall för mig och de jag lyssnar på.

Jag ser verkligen fram emot det.



Queen of apologys - The Sounds

Quick fix and heartbeats, gets me so easily
Now you got me on my knees
This will be the death to me
Tic tac, time goes by, hits me so suddenly
How you knock me off my feet
I'm the Queen of Apologys

Now I'm fighting this feeling but it never stops, never stops
I'm still waiting
And I'm stuck with this feeling will it ever stop, ever stop?

I keep trying I blame no one, but myself so honestly, is this how it's gonna be?
 Tell me, who's the enemy?
 Monkey on my back keeps me so desperatly
How you got me on my knees
This will be the death to me

So sick of this feeling but it never stops, never stops
I'm still waiting
And I'm stuck with this feeling will it ever stop, ever stop?
You see, I'm still shaking
And I'm fighting this feeling

This will be the death to me
I'm the Queen of Apologys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0