Paps <3

Har precis pratat en kort stund med paps i telefon. Jag ringde, och det är otroligt.
Han lagade leverstuvning, och jag tycker såååå synd om mig själv för att jag missar det - not.
Han har precis fört över pengar så att jag har råd att ta mig hem - det är ganska illa.

Jag saknar min pappa, han och jag är väldigt lika. vi är båda ganska tystlåtna utav oss, vi är mer sådana människor som inte gillar att ta plats, som iakttar andra.


Jag har insett att min kropp och humör går efter ett visst schema just nu.
På morgonen försöker jag hålla humöret uppe, och framför allt - att inte somna.
På förmiddagen är jag så trött att jag sitter och är helt osocial.
När jag kommer hem äter jag och blir lite piggare. Är pigg fram till klockan elva, då det börjar krypa av obehag i kroppen.
Konstig sprial det där.

Jag tror anna och alex har rätt, jag behöver sola.
Jag hatar att sola. anledningen till att jag är så blek är för att jag knappt varit ute på sommrarna de senaste åren. Jag klarar  helt enkelt inte av "värmen".

sitter och lyssnar på Hilf mir med Rammstein och jag har ingen aning om hur den har hamnat i min spelningslista, för jag är ganska säker på att jag inte lagt den där. Skit samma, för jag gillar den.

Nu ska jag pilla lite på en design, kolla tåg och kanske börja packa. Dessutom blev jag just äckligt sugen på glass... nom, nom.
Jag saknar verkligen min mp3. Jag förstår inte hur du kunde lämna mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0