Nu du kärring får du ta och dämpa dig. Jag orkar inte höra på din tjôt!

Visst är Björn Rosenström underbar? (:
Idag flyttar min vän Alex upp til Dalvik. Wiee. Så när jag anländer till Jkpg imorrn så bor hon nästan hemma hos mig. Gott. På måndag är jag ledig, och jag och Anna ska till en piercingstudio. Hon behöver hjälp med att sätta i en ny kula i sin smiley - En piercing som jag till en början hade ganska svårt för, men som jag nu är sugen på att skaffa själv. Hon passar så bra i den - I alla fall, hon var hos en piercare - som inte visste hur man satte i en ny kula! Sjukt dåligt, och jag trodde att hon skämtade när hon slängde iväg ett sms till mig, men icke. Så nu ska vi till en studio som verkar mer professionell. Ska passa på att kolla lite priser när jag är där också. sugen på en ny piercing.


Jag fotade lite igår innan vi åkte iväg. Stackars Viktor befann sig i badrummet samtidigt och han blev minst sagt ganska irriterad på mig. Men jag vet att han tycker om mig ändå. Nåja, ikväll så är det bygdegårdsfest. Häftigt va? Paps och hans bröder ska spela och det kommer en massa folk för att lyssna och äta korv. Jag ska vara lite allt-i-allo, som jag alltid lyckas bli, och Viktor ska vara bartender.

Jag misstänker att jag kommer att ta skydd bakom bardisken jag med när folk börjar bli lite runda om fötterna och vill börja dansa sällskapsdanser med mig. Det är inte riktigt min grej. Speciellt inte när min kompis pappa är så kort att han når mig till axlarna. Det känns inte riktigt bekvämt.

Nu ska jag poppa in i duschen, sminka mig och mamma och försöka göra mig lite mer "glittrig" då temat är Glitter och Glamour. Kan gå precis hur som helst. Ha en bra kväll, det ska jag försöka ha. Ta hand om er, så hörs vi när jag befinner mig i Jönköping imorrn. Küss
 


Ohne Typen wie dich und mich
Wär's doch langweilig
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0