Långhelg!

Ha! insåg precis att det blir en långhelg för mig.
Jag har inte lektion förrän på onsdag. Men jag ska ändå till skolan på måndag för att jobba i flash och visual studios. Dessutom måste jag börja med matten imorrn också. Men ändå - långledigt!

På fredag ska jag på fest i Mariestad och på lördag ska jag stötta pappa och hans band när dom spelar på en bygdegård. Temat är "glitter" och mamma har fått för sig att hon ska "glittra upp" mig. Det kan ju bli väldigt intressant.

Hon trodde på allvar att jag ägde någonting glittrigt (:
Jag har äntligen bärbar musik igen. Och jag älskar det.
iPoden är nu full med Tokio Hotel, Johnny Cash, Thåström, Flogging Molly, Rolling Stones, Ramones och en massa mer. Jag älskar't, nu klarar jag mig.

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Jag tycker om er, allihopa. Kram och God natt.


Kommentarer
Postat av: felicia

riktigt snygg blogg!

2009-01-29 @ 07:39:41
URL: http://flajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0