Jag vill äta upp Megan Fox.

Vad är det som gör denna kvinna så snygg att man vill äta upp henne?
Älskar hennes klädstil (för det mesta), och hennes fantastiska hår. Hon har en förmåga att se snygg ut i precis allting.

Älskar hennes armband, och frisyr

Kvinnan är t.o.m snygg i mjukisbyxor!



Älskar hennes kläder på denna bilden.
Dessutom är hon nog den enda i hela världen som kan få mig att bära sådana där skor.



Som sagt, jag skulle kunna tänka mig sådana skor - bara för att hon har det (:

Längtar tills andra Transformers filmen. Shia LaBouf och Megan Fox är ju så söta ihop.

Blev väldigt sugen på pizza. Jag brukar bli det när jag ser smala människor.
Vad kommer det sig?
Imorrn ska jag träna och sitta och programmera i fyra timmar.
Dessutom ska Anna bjuda mig på mat. Jag gillar Anna.
Nu ska jag läsa mig trött. Guten nacht.

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Snygga jävel!

2009-01-26 @ 20:48:00
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0